Rhodos #3

Hej bloggen! Här kommer en sista uppdatering från Rhodos innan vi flyger hem imorgon kväll.
Idag har vi varit ute med en segelbåt i 6 h och seglat till olika stränder, snorklat och badat från båten.
Det har varit kristallklart vatten och mycket fiskar, som att hoppa ner i ett akvarium.

Jag ligger i sängen på hotellet nu och tar det lugnt innan vi ska ut och äta, det gungar fortfarande lika mycket i huvudet som om vi var på båten fortfarande :)

Gårdagens fina solnedgång.
Det är jag som styr.
Bakåt-dyk från båten.

Rhodos #2

Hej från värmen, för det är verkligen varmt, mellan 30-35 grader på dagarna och runt 25-28 på kvällen. Men vi njuter, det blir mycket bad och vatten för att svalka.

Idag har vi varit på Europas största vattenland. Det tråkiga är att jag har blivit en mes och inte vågar åka så mycket längre men jag åkte ändå en del. Den roligaste enligt mig var när man satt tillsammans i ett stor "åtta" och åkte, bara det att med en kille på 100kg där bak fick vi väldans fart :D

Nu ska jag göra mig iordning för kvällens middag, blir grekiskt idag igen, mums!

Hel grillad fisk med grönsaker.
Vi blev bjudna på fördrinkar av restaurangen.
Påväg till Rhodos stad

Dag 1

God morgon bloggen! Vi är äntligen på Rhodos och här är underbart väder. Vi kom igår runt lunch och tog det lugnt vid poolen innan vi gick och tränade och åt middag.
Vi somnade vid nio och har sovit i tio timmar så idag har vi ny energi. Båda var helt slut efter veckan som har gått så det här var verkligen välbehövligt.

Hotellet är fint, vi bor precis vid havet och maten är toppen. Ikväll ska vi in och utforska Rhodos stad. Hoppas ni har det bra!